söndag 17 januari 2016

GRATTIS Ingbritt 85 år i dag!

Min fina släkting fyller 85 år i dag. Min mammas kusin. Jag har skapat ett kort till henne med den, för mig, nya tekniken på mönsterpapper. Efter att jag satt fast olika remsor av papper på en pappersbas, i det här fallet en spillbit på 12x12 cm, så har jag torrembossat det färdiga mönsterpappret.

Dekorerade med massor av blommor, pyntbär och spröt. Halvpärlor och glitterlim samt organzaband fick också vara med. Texten och siffrorna är utskuret med Cameon.

Tyvärr blev bilden på framsidan för ljus så det syns inte hur färgerna på pappret ser ut där. Men färgerna syns bra på närbilderna som tur är, för jag upptäckte inte detta förrän efter att jag hade postat kortet.

Hurra! Hurra!! Hurra!!! För Ingbritt i dag! Jag önskar dig en helt fantastisk födelsedag! Kram!





1 kommentar:

Titti sa...

Tycker jättemycket om kortet.
Hon måste blivit jätteglad
Ja inte är det lätt alltid
när man ska ta kort , har gjort
likadant...hmhm
Kram från Titti