måndag 8 juni 2015

Stort Grattis Elisabet!

I dag fyller en riktigt fin vän 40 år. Givetvis skickar jag ett kort till henne. Det blev detta kort som jag faktiskt visat tidigare men som jag nu gjort personligt. Jag tycker det är skoj med den här storleken på kort som omväxling till alla fyrkantiga ;)

Dekorerat med hjärtanspets, blommor, halvpärlor, utstansat blad och fjäder och blommor på insidan. Lite glitterlim fick också vara med samt duschar av Color Bloom Pearl White som gör att det skimrar så fint. Ett par stämplar blev det också på insidan.

STORT VARMT GRATTIS PÅ DIN DAG VÄNNEN!
JAG ÖNSKAR DIG EN HELT UNDERBAR DAG! KRAM!



3 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Snyggt, stilrent och såååå fint!

Cornelia sa...

Kan bara hålla med dej... det är trevligt med annat än kvadratiska kort. Själv gör jag sällan sådana nuförtiden. Det blir lite av varje av helt annat istället.

Fiiiiiint kort till din vän!

Titti sa...

Så fint kort till din vän som blir 40 år
Kram på dig från Titti