fredag 17 augusti 2012

Grattis Staffan!

Nu har jag gjort mitt första minialbum, och dessutom innehåller de fotografier! Det ni! ;)

Minialbumet är gjort av kuvert. Det är goa Prickan som lärt mig hur man gör dem. Tack för det! :)

Jag har dekorerat med blommor, blad swirls, halvpärlor och schalkat runt kanterna med Distress Inks Vintage Photo. Texten är utskuren med Cameon. För en gångs skulle vet jag vad pappret heter också ;) Det är 6x6 Paper Pad Vintage-T från Memory Keepers.

Stort Varmt Grattis på födelsedagen käre Staffan! Jag önskar dig en alldeles underbar dag! Kramelikram! <3>








3 kommentarer:

Elisabet sa...

Men, så fint det blev!! Och en massa fina bilder har du fyllt på med också.
Jag har bara hunnit till hopsättningen av mitt album än.
Varför stressa? ;))

Kram!

Berith sa...

Ååå så fint. Vilken kul vikning :)
Din blogg är jättefin, underbar bakgrund!!

Ha det bäst..
Kram Berith

Cornelia sa...

Men... hur har jag kunnat missa det här härliga albumet?! Såååå fint!!!