tisdag 6 september 2011

Bröllop och dop. Del 7.

Det togs en hel del bilder under bröllopet och dopet. Så klart att de ska skickas till den lilla familjen. Men det kan man ju inte göra bara så där...eller hur? ;)

Så jag pysslade ihop ett kort som jag lade i CD´n med bilderna på. En del av texten har jag suddat ut. På översta bilden är kortet stängt och de två nedre öppet utan och med CD´n i. CD`n fick färgerna lila, rosa och vitt. Även baksidan har en lila matta med hjärtanpappret på. Givetvis går det också i kärlekens tecken :)

Det här var det sista jag hade att visa från den stora dagen.

Tyvärr dålig bildkvalité, tagen med mobilen eftersom kameran är på lagning.



11 kommentarer:

Monica sa...

det här var en rolig idé! och ganska smart med för den delen ;-)

Kramar

onkis sa...

Vilken smart idé, och snyggt också!!

Annika sa...

Så fint det vart, och mycket roligare än att "bara" få cd-skivan. :D

Vad kul att du hittade lite att beställa hos Smyckesmani! :)

Elisabet sa...

Så underbart vackert!
Och vilken bra idé.
Dom har allt en bra tur som har dig som mamma/mormor/svärmor!!

Cornelia sa...

Kära värld! Vad mycket fint du har gjort sen sist jag var här! Nu knycker jag med mej en länk till dej och lägger in dej i min blogglista, så jag inte glömmer bort att besöka dej då och då. Hoppas att det är ok?!

Unknown sa...

Så fint,
och en väldigt rolig ide!
Kram´Elin

Titti sa...

Första gången jag är här och det finns en hel del och titta på...
Kanonfina kort så det blir fler gånger.
Trevlig helg från Titti

onkis sa...

Du har säkert helt rätt som du skriver i min blogg,
låter som om det kan stämma :)
Ha en trevlig helg!!

Maria sa...

Tittar runt lite på vad du hittat på för fint. Snyggt CD fodral tycker jag. Du är så himla duktig :) Goa höstkramar från Maria

Sussie sa...

Du är så duktig på det här med kort och olika ideèr har du åxo, loket var ju hur fint som helst.
Trevlig helg, vi drar till Gräsö, ska plocka in stegen och landgången till stenkistan, montera ner duken och nätet på studsmattan. Lite höst pyssel.
Kram

Eva sa...

Jättesnyggt, och en smart idé, mycket roligare att ge bort...och att få.
tycker Eva