torsdag 12 augusti 2010

Dotra 30 år

Min kära dotter har fyllt jämna år. Hon gillar rosa och svart och korsetter. Så då var ju temat givet, eller hur? ;) Jag hittade en sida där jag köpte mallen. Den sidan hittar du här Jag förstorade mallen i paint för att få plats med det jag ville lägga i den.
Dotra blev mycket glad över presenten :)
Så här ser framsidan ut.

Och så här blev baksidan.

Jag gjorde även en liten ask till en av presenterna som låg i korsettväskan.

Givetvis hade lurventussen med sig en present också ;)

4 kommentarer:

Elisabet sa...

Men hjälp, så snyggt!!!! Förstår verkligen att hon blev glad! Tur att du kunde lägga in bilden på bloggen så jag fick se den :)

Så söt Lurventussen är när han ska gå på kalas!!

Jag testade med Ctrl-knappen i min blogg, men det funkade inte. Fick ett annat tips som ska följas upp.

Elisabet sa...

Ps. Tänk vad roligt det hade varit om vi hade stött på Bili på "Papper"!! Vi får fixa en träff längre fram istället. Ds.

Petra sa...

Oh vilket fint kort du gjort till Dotra. Jag har aldrig testat på det där med korsettkort. Tror det är för pilligt för mej. Testade att göra en After eight automat häromdan, det blev pannkaka av alltihop. Synd bara på så fina papper, nåväl,jag har väl fler papper:).
Ha en trevlig helg.
Kram
Petra

bili sa...

Så läcker!!!! men pilligt skulle jag tro. Får nog beställa av dej :) Trevlig födelsedagspresent som jag förstår uppskattades.